torsdag 1 september 2011

Testar min kamera....

Här kommer lite bilder från verandan och en hatt som jag gillar ....den pryder väggen tillsammans med några fler....denna hatt hittade jag på Gran Canaria i januari...

Ett härligt träd i trädgården...kollar färgsättningen....kanske lite klen,men just nu är grönskan lite svagare....tror jag...

Grillen ,som bara är så bra.... idag blev det grillade kycklingfileer...

Kompoststaket för ingången...så doggisarna inte sticker sin väg...

Planteringsbordet....inte i fullordning...men ändå..

Snickerier upp i taket ...me like...


Och ljuslyktor ,det gillar vi...


Ett träd till .... kanske man skulle ha ett filter för linsen...just när man tar lanskapsbilder.... får kolla detta...
Då skall ag ge mej iväg till stan ett ärende...stan är Falköping och det skall inhandlas grisöron till doggisarna och skyltar till transporten... det skall stå hästtransport ... så man inte tror att man transporterar krokodiler;)
Lämna tillbaka en skjorta som jag köpt til Anders...den var snyg....men har man muskler på sina överarmar så är det svårt med passform...han brukar säga att kläderna görs för kontorsråttor och inte för bönder ...kanske är det så;P
Så ni får ha det och jag återkommer med mera bilder snart... ska försöka att hitta en köpare till min "gamla" kamera...den är inte dålig...brukar ju få fina bilder... så vi får se..
Ses då....
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar