fredag 16 september 2011

Rosor på köksbordet...

Rosor är ju bara såååå vackert och doftar ljuvligt.....det är härligt att ställa en bukett på köksbordet så man får njuta av dem varje dag...

Att fota rosorna är också ett nöje... olika ljus och vinklar...

Jag har nyss kommit hem från jobbet och snart är det dags att krypa ner och sova...men det blev lite blogg först och mailkoll....

Så ikväll blir det en ledig kväll och den får vi ta vara på....grillad kyckling och potatisgratäng,en god sallad och ett gott vin får vi nog skaffa...

Så får ni ha det gott därute...ser ut att bli en härlig höstdag...potatisar skall upp ur jorden....gäller att passa på när det är sånt här härligt väder....
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Åh, så vackra rosor! Vilken duktig fotograf du är!
    Jag kan riktigt känna doften.
    Härlig höstdag för potatisupptagning.
    Trevlig helg!
    Kia

    SvaraRadera
  2. rosor är fantastiska, en, två, tre eller många sak samma, bara att njuta. har inga hemma nu men jag får titta på dina. kram Lillan

    SvaraRadera
  3. Härligt vackra färg på rosorna. Ja, det är så roligt att fota rosor..de förmedlar så mycket.
    Ha en mysig söndag.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  4. Man blir ju alldeles salig, hoppas du har en bra dag, min är skön...är min söndag idag, ha det gott, kram

    SvaraRadera