fredag 2 september 2011

Kontrast och färgjusteringar...

Denna bild på mitt favoritträd efter justering....jag tycker att det blir rätt ok...

Innan ,förra fotot....det var lite justerat,men inte perfekt...

Doftpelargoner.... dr Ahlstöm??? jag är lite osäker på namnet....någon som vet?

Svartvit inställning...snyggt också...
Nej nu får jag försöka att ta mej samman...skall göra LCHF pannkakor med mandelmjöl...även det en test.... så måste jag dammsuga och så är det snart jobbtime...
Ha det gott därute....
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har!
    Jag tror din doftpelargon heter doktor Westerlund!
    Ha det bra önskar en pelargonsamlande Kia

    SvaraRadera
  2. Tack snälla för hjälpen...Westerlund är det ju...nu när du säger det... men det var bara borta ur huvudet...
    Kram Maud

    SvaraRadera