torsdag 22 september 2011

Fotokurs...

Så har jag börjat på en fotokurs...på nätet... en grundkurs på Distansskolan...verkar jättebra...jag gillar ju att fota men har ingen koll på vad jag gör egentligen,så detta blir ett lyft...
Denna vecka är det komposition och jag har fotat en del...faktiskt en del gamla favorit motiv...skulle fota vid dammen, men då tog batteriet slut...så nu laddar jag...
Så är ju kameran ny för mej och det tar ju lite att lära sig och så...men oj vad roligt det är... Här ett par cyklar på gården nedanför mitt jobb...jag tog bilden i morse innan jag åkte hem från jobbet...och torkställningen med dropparna på plåtades i morse när jag kom hem... ingen vidare tork på den ställningen....
Under vår pil mitt i trädgården...underbart träd som tar för sig...breder ut sej och riktigt omfamnar oss... åååå vad härligt det är stt blicka uppåt och bara ta in känslan av omfamning...
Ha det bäst därute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar