lördag 8 oktober 2011

Gott och Blandat....

 I går fotade jag lite ...sprang ut en sväng och skulle kolla hur bilderna blev vid olika bländare... så en hel del foton tog jag i tre olika lägen och sedan valde jag det som jag tyckte var bäst..... skärpedjupet var alltså i fokus...
 Här en stor bländar öppning och då blir bakgrunden suddig...visst ser den läcker ut?
 Flaggan speglade sig i dammen och jag kunde inte låta bli att knäppa... visst blir det lite häftigt....flaggstången som kommer ner från himlen...
 En regnbåge dök upp bakom träddungen...så fastnade även den på ett foto.... hästarna går vid sidan om mej och de gick och kikade på mej ,man såg på dem att de funderade över vad jag höll på med...
 Pelargonerna sjunger på sista versen.... det finns dock en del fina blommor och till och med små knoppar på gång... här en stor bländare igen....
 Hängpelargonerna blommar ganska rikligt än...så vackra,skira...
Lite rosa pelargoner fastnade också på bild... visst är de vackra fortfarande...de kämpar på fast hösten snart kommer med riktigt kalla dagar...idag var det 5-7 grader på morgonen....
Nu får ni ha det gott där ute....

3 kommentarer:

  1. Vilken mysig blogg du har! Brukar titta in ibland på dina fina bilder. Bor också i Tidaholmsområdet
    Än så länge skiner solen men regnet är på väg säger dom.

    Hälsningar Anneli.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, kul att experimentera lite med fotot, det händer alltid nåt spännande. Kram i höstkylan, Birgitta

    SvaraRadera
  3. Underbara foton! Njutit igen.
    Ha en fin höstvecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera