måndag 29 augusti 2011

Så var det måndag igen...

Måndag och ledig dag...regn och lite kallare idag....
Helgen var ganska lugn ,jag jobbade ju både lördag och söndag kväll ända till midnatt...
Men i går gjorde vi i ordning för hästarna på det lilla betet och öppnade in i ladan så de får ett vindskydd även där...och de verkade tycka att det var helt ok....

 Inne i vindskyddet blev de serverade lite godis och det uppskattas ju alltid...
Här kikar Doris och Millis upp.....Det är Anders som tagit dessa kort med sin mobil...skickade det till mej på jobbet och skrev att det var lugnt i hagen...
På andra sidan om hagen ser det ut så här...visst är det vackert....så rofyllt....

Nu skall jag ta tag i lunchfix...kära maken kommer in och vill gärna ha lite i magen...det blir grillad lax idag,med starka kryddor och broccolimos...lite sallad....
Jag håller ju mej till LCHF kost och lax är en bra och fet fisk....
Vi köpte oss en ny liten grill som vi har på verandan,en liten Weber gasolgrill... och den är så smidig..så nu får jag ge mej ut och starta upp det...sen blir det nog en liten sväng till stan...Kapp Ahl och Lindex skall nog få ett besök...och så behöver jag gula skyltar till min nymålade transport....
Så ha det gott....
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar