måndag 29 augusti 2011

Grillad lax


Idag blev det grillad lax till lunch,inte alls dumt....den där grillen kan jag verkligen rekommendera..
Så var jag en sväng i stan och hittade en del på Kapp Ahl....skoj
PÅ hemvägen svängde jag upp till hästarna för att kolla läget... när de hörde att bilen stannade, gick de in i ladan och radade upp sig åt det håll som Anders hade gett dem godis i går ....
 Doris står och begrundar det faktum att hon nu fått och ätit det som bjöds...
 Sugar som är lite nyfiken och pillar med mulen överallt...kikar fram ordentlig och den vita bläsen eller lyktan, var smutsig... och hon kunde gärna tänka sej mera godis.....
.
Millis nöjd och belåten efter att ha tuggat i sig sin del... ja de verkar må alldeles utmärkt...

Nu har jag ett bröd i ugnen receptet från  Mitt Lavkarboliv  LCHF recept,bara någon enstaka kolhydrat per brödbit....Posted by Picasa
Då får ni ha det så gott....

1 kommentar:

  1. Ser jättegôtt ut Maud!!! Önskar att jag själv vore så duktig att kunna följa en dietkur! / Kram från Kristina

    SvaraRadera