fredag 26 augusti 2011

Ny blogg....

Så har jag skapat en ny blogg....vi får se hur den kommer att utvecklas den som följt min gamla blogg Levande Livet (Rosor och nyanser av vitt) är välkomma att följa med över hit...
Denna bloggen kommer att vara mera av blandad typ...den förra handlade ju från början om mitt torp som jag renoverade eller stylade... sedan blev den lite förändrad och kom att handla om diverse olika saker, hästarna,hundarna flygningen och det liv som vi lever här på landet.
Vi ,är min man Anders och jag och våra djur och flygningen som framförallt är Anders stora avkoppling och hobby...
Så välkommen ....
Ha det gott där ute....

1 kommentar:

  1. Vad kul! Klart jag hänger med dig hit. Gillar din blandning av allt möjligt på bloggen så jag hoppas du fortsätter så.
    Ha en riktigt skön helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera