onsdag 22 augusti 2012

Elegant gäspar och det verkar lugnt i hagen....


Så här stort gäspade Elegant förut ....passade på att ta en bild...

Millis står och funderar på vad hon skall gå kanske eller tar det bara lugnt....

Isadora ser också ut att begrunda livet ....ja det var lite slött i hagen idag... inte så många insekter så det kanske var just det lugnet man kände...
Lite godis och äpplen uppskattades i allafall... som alltid....
Snart jobb igen....till 24
Ha det gott därute// Kram Maud
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vad fina hästarna är. Jag tycker om att titta på dom - på avstånd, haha. Och din header är så vacker.
    Vad jag har varit dålig på att besöka folk på sistone. Men nu fick du i alla fall ett livstecken från mig.
    Hoppas du får en fin helg. Själv ska jag jobba.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder på lyckliga hästar, de är vackra djur, som jag inte har stiftat någon större bekantskap med, jag håller mej till katter, kramar och ha det gott, Birgitta

    SvaraRadera