onsdag 25 juli 2012

Holly och company i skogen...

Här träffade jag på Smokey och Holly...och kompisen och hennes mamma.De stod inne bland trädstammarna och viftade undan mygg, blinningar och bromsar... 
Holly var lite nyfiken där jag satt på min trebenstol....

Här tar hon sej en lite närmare koll...

Får kliva och gå över liggande stammar och gamla kvistar...ganska bökigt men man vänjer sig....

Det finns en del andra kompisar här också....så 10 hästar är det nog här i skogen nu...rena kollot;)

Holly funderar;
Så sitter den där människan i skogen också...knepigt...fast jag har ju träffat henne några gånger nu och mamma verkar gilla det hon bjuder på... det ser helt orange ut och knastrar....

Ja ja det blir väl bra när jag kan tugga lite bättre ska jag smaka också...
det får jag nog....

Så var jag en sväng hos hästarna här hemma på sommarbetet....letade grimmor i värmen...hittade dem till slut....helt utpumpad i värmen..

Så hu får ni ha det gott där ute.Njut i värmen!
Kram Maud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar