måndag 23 april 2012

Kanske sista valsen....


Som ni säkert redan märkt är tulpanerna mina bästa modeller just nu...
Jag har fotat dem under hela säsongen och nu har jag en gammal vissen tulpan som jag tror skall falla sönder när som helst... jag försöker att fota och följa den "to the bitter end" Vi får se hur det går....
Jag har två vaser med rosa tulpaner som börjar så ut och som får fortsätta modelljobbet när denna enda vita ,numera gräddvita, tulpan har gett upp det...

Det är så roligt att fota och göra ta ut svängarna...det blir många bilder men bara några få blir något som är värt att titta på...

Så dessa bilder får bli dagens uppdatering på gammal tulpan ...
Nu väntar två nätter med jobb och kanske lite fotande innan dess, men framförallt lite annat nödvändigt arbete...
Så får ni ha det gott därute...
Kram Maud
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Ljuvliga bilder. Att en tulpan kan se så vacker ut i visset tillstånd!!
    Ha en fin fortsättning på dan.
    Kram Elzie

    SvaraRadera